Cesta do středu

31.10.2019

Chcete se nachystat na pohodové těhotenství nebo jste po porodu, cvičíte, žijete zdravě a přesto se necítíte úplně fit a vnímáte, že potřebujete ještě navíc? Lékař vám doporučil cvičení na svaly pánevního dna, ale neporadil vám jak na to a rady na internetu nejsou nic moc?

Zdravá a šťastná rodina je pro nás důležitá, ale mnohokrát zapomínáme samy na sebe. Pojeďte si společně s námi odpočinout, dopřát pozornost i čas samy sobě, svému tělu a svým pocitům. Svaly pánevního dna pro správné fungování potřebují dostatek času, jemnosti a pozornosti. Po porodu můžete být půl roku nebo 10 let. Vaše pánevní dno se vám za tu péči odmění.

Inkontinenci, ať již po porodu či v období kolem menopauzy dokážeme ovlivnit samy správným cvičením a lze tak i předejít operaci.

Chcete-li zažívat pohodovou menstruaci či menopauzu, zjistit, jak se můžete nachystat na těhotenství, porod a spolu s tím se vrátit zpět do kondice po porodu či se ve vašem životě setkáváte i s inkontinencí (někdy si stačí jen zakašlat, popoběhnout na autobus či s dětmi skákat na trampolíně), pak doražte na některý z kurzů zaměřených na náš střed, na naše pánevní dno.

Pánevní dno je velmi citlivým emočním barometrem, neskládá se jen z povrchové vrstvy (svěračů), ale je to uskupení svalů, s kterými je dobré naučit se pracovat a té svalové misce je třeba se dostatečně věnovat.

Na kurzu zaměřeném na pánevní dno se naučíme pánevní dno aktivovat i relaxovat, zjistíme, jakou má pánevní dno funkci v našem životě, jak vlastně souvisí se sebepřijetím, jaký má vliv na naší stabilitu, plodnost, menstruaci či menopauzu.

Nejbližší termín jednodenního kurzu je 23.11.2019 v Příbrami a další 25.1.2020 v Říčanech u Prahy.

Zajímá-li Vás více, napište si o více informací na asma@volny.cz. A nebojte se ptát - žádná otázka není špatná :-)