Co vlastně chceš?

14.01.2018

Dnes jsem nachystala malé cvičení, na které budete opět potřebovat klid a ticho, aby jste se mohli plně soustředit. 

Setkávám se dvěma skupinami lidí. Na jedné straně jsou lidé, kteří přesně vědí, co chtějí a mají v tom úplně jasno. Většinou jsou to ti, kteří za tím, čeho chtějí dosáhnout, jdou a v průběhu několika let vytvoří něco obdivuhodného. 

Na druhé straně je mnoho lidí, kteří by chtěli v životě něco zlepšit, chtěli by změnit práci, mít lepší vztahy, ale vůbec neumí pojmenovat, co ve svém životě vlastně chtějí. 

Pokud patříte do druhé skupiny, pak věřte, že problém není v tom, že skutečně nevíte, co chcete. Velmi často to víte, ale tu myšlenku odmítáte dřív, než vůbec stihne vstoupit do vaší vědomé mysli.

Následující cvičení nám pomůže určitě si, co v životě chcete - v každé z následujících oblastí tak, abyste to nestihli analyzovat nebo zamítnout. 

Na toto cvičení se nijak dopředu nepřipravujte, zvolte si jen čas, kdy budete mít klid a nikdo vás nebude rušit. 

V první řadě si nachystejte budík nebo stopky, kde si nastavíte ke každému bodu zvlášť 3 minuty (celkem budete mít tedy minut 9). Poté ke každému bodu v každých třech minutách napište, co vás v dané oblasti napadne - bez velkého přemýšlení. 

1. Zdraví = během následujících 3 minut napište vše, co vás napadne. 

2. Vztahy = během následujících 3 minut napište vše, co vás napadne.

3 Úspěch = během následujících 3 minut napište vše, co vás napadne.

Až budete mít vše sepsáno, pak si u jednotlivých bodů napište čísla od 1 do 10 (1 je nejhorší a 10 je nejlepší) a tam, kde budou čísla nejnižší, pak je třeba se těmto oblastem začít věnovat.